JAG ÄGER SNART EN FUCKING IPHONE 4S , IIIIH


nu , dem sista fem veckorna av sommarlovet, har jag bestämt att ''jobba'' mig fram till en ny mobil, och tror det blir en iphone 4s , eller samsung galaxy s2. oh ne , vill inte ha s3. har då bestämt , utan att prata med dem , bara patrik 
 
  • klippa gräset hos pappa 60 kr.
  • klippa gräset hos mormor 60 kr.
  • klippa gräset hos patrik 50 kr.
  • tvätta patriks bil 50 kr.
  • städa patriks bil 50 kr.
  • städa emmas lägenhet MINST 100 kr.
  • städa morfars kontor minst 200 kr.
  • damsuga hos mormor 80 kr.
  • städa hos hebbe 150 kr.
så detta kommer nog bli najs. en gång i veckan , och jag har snart 5500. 
och de kostar dena ögonstenen! som billigast, hihi.
850 veckan ungefär ! hoppas bara dem går med på de! :p
oh om 5 veckor, då saknar jag ca 1200 kr ,  men då fortsätter jag bara typ 2 veckor te , så om ca 2 månader har jag den ! : D 

Kommentarer
Postat av: melissa

AVIS :( <3
fast du förtjänar de :) !

2012-07-09 @ 17:19:53
URL: http://memmehs.blogg.se

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback