lite, onödig fakta !

OM DIG SJÄLV
Namn: Emilia
Födelsedatum: 9 December 1998. haha,höll på att skriva 2011..
Stjärntecken: Skytt
Glasögon/linser: Nepp
Sjukdomar:  adhd 
Husdjur: hund , katt.
Syskon: en syster, & en ''låssasbror''
Vem är din absolut bästa vän: min hund!
DIN KROPP
Hur lång är du: 1.62 & enhalv ! 
Hur mycket väger du: mellan 46 - 50. 
Vilken sko storlek har du: 37-39.. 
Är du nöjd med din kropp: inte helt, vill ha mindre fötter, och lite finare face, oh.. mindre bröst, eller både mindre & större, med mest mindre.
Skulle du kunna plastikoperera dig: asså, just nu , det ända jag vill är att få mindre fötter, haha.
Vilken ögonfärg har du: Gröna/blåa
Vilken hårfärg har du: blont.
 
 
 
DINA ÖNSKNINGAR:
Du skulle egentligen vilja heta: stephanie, tycker det är riktigt jävla fint!
Du skulle egentligen vela bo i: usa, heh. annars är det nog faktiskt tyringe , eller hässleholm.
Din högsta önskan är: att jag börjar sköta skolan, oh får ihop pengarna till iphonen snabbt nu, 
Du skulle vilja ha: iphone , kläder , tungpiercning!!!!!!!!!!!!!!!!!!! , nytt smink , nagellack, oh en videokamera, så jag kan filma in fototips oh sånt, tycker det är sjukt kul!
 
DITT RUM:
Vilken färg är det i ditt rum: där jag bor nu, är det vitt, just nu. kommer ändra det snart.. sen hos min pappa är det rosa & fult
Har du en tv i ditt rum: Japp!
Har du en dator i ditt rum: Japp!
Har du en säng i ditt rum: Japp!
Vilken färg är ditt påslakan: svart , vitt :) 
Har du kläder på ditt golv: vilken tonåring har INTE det ? 
Har du tidningar på ditt golv: nej, har nog nöstan aldrig haft det heller ! 
Har du något annat på ditt golv: allt jag öger ligger på mitt golv typ..
 
ÖVRIGT:
Vilken film kollade du sist på:någon askungen, fast i riktiga människor , eller ja .. ni fattar
Vad skratta du sist åt: att jag höll på att skriva att jag föddes 2011.
Vad gör du på fritiden: nästan ingenting.
Ett ord du säger ofta: svordom,
 

Kommentarer

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback