Baby röker du ? för du är smookey

sitter hemma hon louiceeeeeeeeeeeeeeeee nu , och fetttar oss ( ?! ) 
idag har jag typ.. vakna vid halv ett, duscha , fixa mig , och käka , sen körde mamma mig in till tan , och jag köpte sommarkort, sen skulle jag egentligen till sösdala , men jennifer kunne inte , så jag gick typ lite foreveralon i stan , sen gick jag in på hm , och såg louice och issa, så jag joina dem , och sket i om jag inte fick de , haha ! 
seeeeeeen , va jag lite med möller och semjon. sen tog jag bussen hem , och sen.. käka jag och typ ja.. kolla sen på du är vad du äter. sen gick jag en runda med hunden, myyyyysigt!
ja , som sagt sitter jag just nu hos louice, och hon kränger jordgubbar , och jag typ ? ja..
iimorgon drar nog jag och melissa till åhus , eller ängelholm, eller drar jag bara till perstorp och är där !
eller drar vi kanske till hässleholm och tar några bussar såhär hit och dit och  ja.. luffar litta.
poooooooooshaj
 
fina gmla bilderrrrrrrrrrrrrrrr.

Kommentarer
Postat av: Edith

Allt bra med dig idag?? ^^

2012-06-27 @ 22:36:04
URL: http://lillcutemee.blogg.se

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback