ett förhållande utan bråk är som vodka utan alkohol

det är tisdag , klockan är 14:30. dagen har varit riktigt seg, har solat i typ 30 minuter , sen duschat och käkat, mer har jag inte gjort.Ska till Lund senare idag, och käka & köpa några garderober eller va de va.Skönt att komma här ifrån en stund iallafall. om 2 dagar kan jag skicka vänförfåfningar igen på facebook, & då ska jag lägga till några av dem i min nya klass, för kan ju alltid vara skönt och träffa och lära känna vissa innan skolan börjar, så det är de jag ska göra. Imorgon ska jag inte göra ett skit , På torsdag ska jag hem, till Tyringe då. & ska nog rensa bland allt,
nu ska jag in och kolla på tapeter och lite sånt, för har ångrat mig med rummet, måste komma på något assnyggt!
kommer ett fototips ikväll med, hihi.

Kommentarer

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback