NU BÖRJAR JAG ÄNDRA MIN STIL VÄLDIGT LÅNGSAMT

jo , att det är såhär, att jag har märkt, efter massvis tänkande , och efter ett antal par år, att jag hellre vill va kille än tjej, så sitter nu och kolla kläder, som jag verkligen vill ha. & ska spara pengar nu under sommaren, till allt möjligt, liksom , kamera tillbehör , kläder , blablabla. ddock har jag fler saker jag behöver gå ut med. men det känns inte så bra, att ta de på bloggen , innan jag har sagt det till mina vänner, mamma & patrik vet ju redan om det, så det är ju ganska lugnt. aja ! Det kommer en dag!

Kommentarer
Postat av: Jag

Är det här man ska fråga frågor ? :)

Svar: du kan fråga dem vart som !men bläddrar du ner ett inlägg, så är där självaste frågestundsaken , haha .
men de kvittar vart du kommenterar ;p
Emilia Bokelund

2012-06-22 @ 01:21:42
Postat av: Du

är det någon speciell kille/tjej du gillar just nu ? :)

2012-06-22 @ 01:40:09
Postat av: Alva

Hej tjejen! Du har en väldigt fin och intressant bloggg :) Glad midsommar! :D
Kollar gärna min blogg!
http://alvaajohannaa.webblogg.se

2012-06-22 @ 11:46:42
URL: http://alvaajohannaa.webblogg.se

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback