skjut inte upp det tråkiga arbetet en dag till. Gör klart det du har påbörjat oavsett om du måste sitta uppe hela natten. Du kommer bli utmattad men lycklig'

mår riktigt dåligt, har gjort de nästan varje kväll i snart 2 veckor, så smått yr & och ''spyfärdig''
krypa ner i soffan nu och kolla tv!
+ jag är 260 kr rikare, & dem ska jag nog fan sätta in på mitt kamera... NEJ AAAAAH, VET NI VAD JAG NYSS KOM PÅ , FAN , ÅH , nu kan jag beställa mig fjärrutlösare, åhnaj vadgött. shiet !
iiiiiiiih :') 
sorry.. men fan vad glad jag blev nyss.. skulle skriva att jag skulle sättta in de på kamerakontot , när jag sen kom på att jag behövde en reflexskärm, & sen kom på att jag hade råd med fjärrutlösaren. 
åh, chill!
s


Kommentarer
Postat av: C R I S T Y ♥

hej, hörde att du gjorde designer.
undrar om du kan göra en till mig?
Svara gärna på bloggen!
tack i förhand

2012-06-16 @ 23:24:39
URL: http://cristyys.blogg.se

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback