SOMMARLOV !

ÄÄÄÄNTLIGEN.
imorse vakna jag vid halv 8 ,och gick upp och platta håret och sminka mig , sen körde mamma mig till byn så jag kunne köpa tights. sen drog jag till skolan , vi gjorde typ först skulle vi snacka om vad vi gilla och sånt med skolan och sånt blablabla , fick ju ljuga , jag hatar ju den skolan , dem gör ju ingenting för sin lön , ? 
känns bra att jag ska byta till hörby där de finns läxhjälp och alt , aja , sen fick vi inte ficka med hela klassen , för vi hade delat upp de tjejer & killar ?
så sen fick vi fika och sån i grupprummet , bara tjejerna då , & jjobba med fucking svensksaker ?
vadfan ?
sämsta avslutningen ever !!!!
men ja , nu ska vi snart åka och käka hamburgare eller något , sen ska jag försöka locka mitt hår , & städa mitt rum. & vid halv 4 åker jag på studentfest hos någon som jag inte känner.
ahahh , jaja , men ja , sen .. har inga bilder från idag , för orkar inte hämta kameran och föra över de , men ja ?
skriver mer ikv !
OLDPIIIIC!

Kommentarer

KOMMENTARER:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback